dijous, 14 de juny del 2012

Bye, bye hasta otro ratito!


Em vull acomiadar d'aquest bloc amb dos vídeos que fa dies vaig trobar per YouTube quan buscava informació per a la wiki. 

Un és d'una campanya que es va fer als Estats Units (crec que n'hi ha una d'igual a Anglaterra) per canviar el tipus d'ensenyament i potenciar l'ús de les TIC i tots els recursos digitals que els "digitals nadius" tenen diàriament al seu abast. Els estudiants que hi apareixen sembla que siguin dels anys 80 per la roba que porten, però són d'ara! 



L'altre vídeo és simplement una reflexió informal, però penso que força crítica de com és l'educació en general d'avui dia. Segur que n'hi ha de molt millors a la xarxa, però quan el vaig veure per primer cop fa uns mesos em va cridar bastant l'atenció. Ja em direu què us sembla! 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada